torsdag 6 maj 2010

D.A.N.C.E

För någon vecka sen bakade jag en kaka..
Som inte blev så god som jag hade hoppats på.

Därför har den blivit ståendes i kylen, under folie.

Folien har nu börjat fjättra sönder och rosta.
Jag är seriöst RÄDD för att kolla vad som
finns där under.

Hade det inte varit för att den stod på min bästa
kakforms-botten (det som finns kvar av den) hade
jag slängt skiten rätt i sopen!

Återkommer med resultat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar